Yantai WonRay Rubber Tire Co., Ltd. hè una impresa muderna specializata in a produzzione è a vendita di pneumatici solidi d'altu rendiment.

Yantai WonRay Rubber Tire Co., Ltd. hè una impresa muderna specializata in a produzzione è a vendita di pneumatici solidi d'altu rendiment.Hè una impresa ben cunnisciuta in l'industria di i pneumatici.U nostru pruduttu hà digià coperto tutti i tipi di pneumatici solidi Inclusi pneumatici solidi, presse nantu à i pneumatici solidi, curati nantu à i pneumatici, roti è cerchi in poliuretano è nuclei d'acciaio (mozzi) per pneumatici solidi, chì sò largamente utilizati in carrelli elevatori, portu è rimorchi di acciaieri. , i veiculi di mine, elevatori di forbice, caricatori è altri veiculi è linee anti-corrosione, macchine di sinterizzazione è altre equipaghji, a nostra cumpagnia pò furnisce i clienti cù servizii all-round in i campi sopra.Dopu anni di ricerca è di sviluppu minuciosa è verificazione di l'applicazioni, i pneumatici solidi pruduciuti da a nostra cumpagnia anu caratteristiche senza pari:
1. U coefficient di resistenza di rolling hè chjuca.U coefficient di resistenza à u rollu di i pneumatici solidi pruduciuti da a nostra cumpagnia hè basicamente equivalente à quellu di pneumatici pneumatici, cusì chì u cunsumu d'energia (cunsumu di energia è cunsumu di carburante) di i pneumatici solidi di a nostra cumpagnia ùn hè micca più altu ch'è quellu di pneumatici.
2. Hè adattatu per una larga gamma di occasioni è pò ièssiri usatu in diversi veiculi ingegneria è industriale.
3. Forte capacità di carica, hè un pruduttu di rimpiazzamentu di pneumatici pneumatici in u campu di i veiculi di corsa à bassa velocità è alta carica.
4. Alta elasticità.U so disignu strutturale umanizatu unicu assicura l'elevata elasticità di u pneumaticu, assorbe in modu efficace e vibrazioni, riduce i colpi di u veiculu è migliurà u cunfortu di guida.

5. Eccellente resistenza à a perforazione, perchè u pneumaticu hè solidu colloide, ancu s'è u pneumaticu hè puntuatu, ùn hà micca affettatu a so sicurità, è eliminà fundamentalmente u periculu di salvezza di a perforazione di pneumatici durante u prucessu di carica di i veiculi di l'ingegneria.
6. Hè faciule d'utilizà, senza mantenimentu, è ùn hà micca bisognu di travagliu pisanti, cum'è l'inflazione è a riparazione di pneumatici, chì ponu migliurà efficacemente l'efficienza di l'usu di u veiculu.
7. Longa vita di serviziu, perchè hè un coloide solidu, u gruixu di a gomma di u tread hè 3 ~ 4 volte quellu di u pneumaticu di a listessa specificazione, è a so vita di serviziu pò esse migliurata significativamente in i stessi cundizioni.
8. Bona pulizia.I pneumatici ultra-puliti senza marcatu pruduciuti da a nostra cumpagnia adoptanu una formula di culore chjaru (culore) per evità di lascià segni neri è segni di frenu in terra durante a guida.Soprattuttu adattatu per a ristorazione, l'orditura è a tessitura, l'elettronica, a medicina è altre industrie cù stretti requisiti ambientali.

WonRay


Postu tempu: 22-11-2022