Yantai WonRay è China Metallurgical Heavy Machinery anu firmatu un accordu di furnimentu di pneumatici solidi di ingegneria à grande scala.

L'11 di nuvembre di u 2021, Yantai WonRay è China Metallurgical Heavy Machinery Co., Ltd. firmavanu formalmente un accordu nantu à u prughjettu di furnimentu di pneumatici solidi di camion cisterna di ferru fusu di 220 è 425 ton per HBIS Handan Iron and Steel Co., Ltd. .

U prugettu implica 14 220-ton è 7 425-ton camion cisterna di metalli caldi.I pneumatici solidi utilizati sò 12.00-24 / 10.00 è 14.00-24 / 10.00 pneumatici solidi d'ingegneria à grande scala, chì sò prudutti speciali persunalizati per l'industria metallurgica: a tecnulugia di l'industria metallurgica di a cumpagnia A squadra andò à u situ di u prughjettu di Hebei Iron and Steel. Gruppu duie volte per verificà a strada di corsa di u veiculu, cumprese e cundizioni stradali, i turni è a durata di a strada;cumunicà cù u persunale tecnicu pertinente di u dipartimentu di trasportu di ferru è azzaru di Handan Iron and Steel per capisce u pesu è a capacità di carica di u veiculu, è a frequenza di u funziunamentu.In questa basa, u dipartimentu tecnicu di Yantai WonRay hà aghjustatu a formula esistente, a struttura è a dimensione di u muffa in cunseguenza.Assicuratevi chì i pneumatici sò adattati per u veiculu è l'ambiente operativu.

In quantu à l'scelta di a marca di pneumatici solidi, a cumpagnia di logistica di HBIS Group hà cumpletu una ispezione cumpleta di trè grandi stabilimenti d'acciaio chì utilizanu pneumatici solidi WonRay per a gamma completa di l'equipaggiu nantu à a premisa di paragone cumpletu di l'applicazione di i pneumatici solidi domestici maiò. marche in l'industria metallurgica.In seguitu, l'unica marca di pneumatici solidi identificata


Tempu di Postu: 17-11-2021