Introduzione di "WonRay" "WRST" Solid Tires

Yantai WonRay Rubber Tire Co., Ltd. hè un famosu fabricatore prufessiunale di pneumatici solidi in Cina.Produce pneumatici solidi di marca "WONRAY" è "WRST".Hà 3 serie (pneumatici solidi, presse nantu à i pneumatici di banda, è Cured in pneumatici) centinaie di specificazioni di pneumatici solidi, a varietà è a qualità di i prudutti sò in a pusizione di punta in Cina.Dopu più di deci anni di travagliu duru, hà furnitu pneumatici solidi per parechje fabbriche di carrelli elevatori ben cunnisciuti, fabbriche di macchine di custruzzione è fabricatori di veiculi aerei domestici è stranieri, è hà guadagnatu una alta reputazione in u mercatu.I pneumatici solidi di a nostra cumpagnia adoptanu tecnulugia avanzata in termini di struttura, mudellu è formula di design.I prudutti anu e caratteristiche di bona sicurezza, alta elasticità, resistenza à l'usura è durabilità.L'eccellente prestazione si riflette principalmente in i seguenti aspetti:

YANTAI WONRAY RUBBER TIRE CO.,2
YANTAI WONRAY RUBBER TIRE CO.,1

1.L'usu di gomma di basa d'alta forza, alta rigidità è bassa temperatura, cumminata cù u disignu di dimensione scientifica, assicura l'adattazione stretta trà u pneumaticu è u rim, è risolve u prublema di anelli slipping di pneumatici solidi;à u listessu tempu, migliurà a rigidità di u pneumaticu è riduce a A deformazione di compressione di a gomma di basa, riduce l'aumentu di u calore di u pneumaticu è migliurà a durabilità di u pneumaticu.
2. U disignu di a formula di a gomma intermedia altamente elastica di u pneumaticu (a gomma intermedia di a nostra cumpagnia hà un tassu di rimborsu di più di 60%) permette à u pneumaticu di assorbe in modu efficace e vibrazioni è di ghjucà un rolu in l'absorption di scossa durante l'usu, chì aiuta à prutege i veiculi. è l'equipaggiu, Allargà a vita di serviziu di i veiculi è l'equipaggiu.

3. U tread di un pneumaticu solidu hè una parte chjave ligata à a vita di serviziu di u pneumaticu.Attraversu u nostru disignu di formula ragiunate, a banda di u pneumaticu solidu hà i vantaghji di a resistenza di lacrime, alta elasticità è bona resistenza à l'usura, chì migliurà a vita di serviziu.
4. A formula scientifica è u disignu strutturale facenu chì i pneumatici solidi di Yantai WonRay Rubber Tire Co., Ltd anu una bassa resistenza à u rollu, è u coefficient di resistenza à u rollu hè menu di 0,015, chì hè basicamente equivalente à quellu di pneumatici.Questu reduce in modu efficace u calore di u muvimentu di i pneumatici, prutegge i pneumatici, è risparmia carburante è energia.

Dopu più di deci anni di sviluppu, a nostra cumpagnia hà vintu a fiducia di l'utilizatori cù una qualità è serviziu eccellente.Avemu succissivamente furnitu pneumatici solidi currispondenti o dopu-vendita per parechje cumpagnie di veiculi di ingegneria industriale famose naziunali è stranieri, cum'è XUGONG Group, SANY Heavy Industry, ZOOMLION Heavy Industry, OTR, GENIE, SKYJACK, BOBCAT, HAULOTTE, JLG, etc. A nostra sucetà hà ancu sviluppatu successivamente 9.00-20, 10.00-20, 11.00-20, 12.00-20, 14.00-20, 14.00-24 è altri grandi pneumatici solidi di veiculi industriali è 18.00-25, 17.5-25-, 23.5-25-, 2. 26.5-25, 29.5-25 è altre specificazioni di i pneumatici solidi di grandi machini di custruzzione sò stati largamente usati in i porti, i terminali è l'industria siderurgica.I pneumatici solidi di Yantai WonRay Rubber Tire Co., Ltd. sò diventati a prima scelta di l'utilizatori per a so eccellente resistenza à a perforazione, a resistenza di lacrime, a resistenza à i taglii, a resistenza à l'usura, a bona stabilità è a sicurezza.


Tempu di Postu: 22-12-2022