U calore di i pneumatici solidi hà custruitu è ​​​​u so impattu

Quandu un veiculu hè in muvimentu, i pneumatici sò l'unica parte di questu chì tocca a terra.Pneumatici solidi aduprati nantu à i veiculi industriali, sia pneumatici solidi di carrelli elevatori cù viaghju pesante, pneumatici solidi di caricatore di roti, o pneumatici solidi di skid steer, pneumatici portu o pneumatici solidi à forbice menu viaghjate, pneumatici solidi di ponte d'imbarcu, finu à u muvimentu, generà. calore, ci hè un prublema di generazione di calore.

 

A generazione di calore dinamica di pneumatici solidi hè principalmente causata da dui fattori, unu hè l'energia termica generata da i pneumatici in a deformazione flexural ciclica quandu u veiculu hè in funziunamentu, è l'altru hè a generazione di calore per attritu, cumpresu u calore generatu da a frizione interna. di a gomma è l'attrito trà u pneumaticu è a terra.Questu hè direttamente ligatu à a carica, a velocità, a distanza di guida è u tempu di guida di u veiculu.In generale, più grande hè a carica, più veloce hè a velocità, più luntanu a distanza, più longu u tempu di corsa, è più altu hè a generazione di calore di u pneumaticu solidu.

Siccomu a gomma hè un poviru cunduttore di u calore, i pneumatici solidi sò tutti fatti di gomma, chì determina a so mala dissipazione di u calore.Se l'accumulazione di calore internu di i pneumatici solidi hè troppu, a temperatura di i pneumatici cuntinueghja à aumentà, a gomma accelerà l'anziane à alte temperature, a diminuzione di u rendiment, manifestata principalmente cum'è cracks di pneumatici solidi, caduta di blocchi, resistenza à lacrime è resistenza à l'usura diminuite, casi severi. portanu à una perforazione di pneumatici.

 

I pneumatici solidi devenu esse almacenati è usati in stretta cunfurmità cù i requisiti per allargà a so vita di serviziu è migliurà l'efficienza di u veiculu.

U calore di i pneumatici solidi hà custruitu è ​​​​u so impattu


Postu tempu: 14-11-2022