Sostituzione di pneumatici di gomma solida

Nantu à i veiculi industriali, i pneumatici solidi sò parti consumabili.Indipendentemente da i pneumatici solidi di i carrelli elevatori chì sò spessu operati, i pneumatici solidi di i caricatori, o i pneumatici solidi di l'elevatori a forbice chì si movenu relativamente chjucu, ci hè usu è invechjamentu.Dunque, quandu i pneumatici sò purtati à Dopu à un certu livellu, tutti deve esse rimpiazzati.Se ùn sò micca rimpiazzati in u tempu, ponu esse i seguenti periculi:
1. A capacità di carica hè ridutta, pruvucannu l'usura accelerata è a generazione di calore eccessivu.
2. Durante l'accelerazione è u frenu, ci hè un periculu di slip di rota, è a perdita di cuntrollu di direzzione.
3. A stabilità di u latu di carica di u camionu hè ridutta.
4. In u casu di pneumatici gemelli installati inseme, a carica di pneumatici hè irregulare.

A sustituzione di pneumatici solidi deve seguità i seguenti principii:

1. I pneumatici devenu esse rimpiazzati secondu e raccomandazioni di u fabricatore di pneumatici.
2. I pneumatici nantu à ogni assi deve esse pneumatici solidi di a listessa specificazione cù a listessa struttura è mudelli di tread fabricati da u stessu fabricatore.
3. Quandu rimpiazzà i pneumatici solidi, tutti i pneumatici nantu à u stessu assi deve esse rimpiazzati.I pneumatici novi è vechji ùn sò micca permessi mischi fissi.È ancu i pneumatici misti di diversi fabricatori sò strettamente pruibiti.I pneumatici pneumatici è i pneumatici solidi sò strettamente pruibiti!
4. In generale, u valore di usu di u diametru esternu di u pneumaticu solidu di gomma pò esse calculatu secondu a formula seguente.Quandu hè menu di u valore specificatu Dwear, deve esse rimpiazzatu:
{Dworn=3/4(Novu—drim)+drim}
Dworn = U diametru esternu di u pneumaticu di usu
Dnew= U diametru esternu di u pneumaticu novu
drim = U diametru esternu di u rim
Pigliate u pneumaticu solidu 6.50-10 forklift com'è un esempiu, s'ellu hè un tipu di rim ordinariu o un pneumaticu solidu d'installazione rapida, hè u listessu.
Abito = 3/4 (578—247) + 247 = 495

Questu hè, quandu u diametru esternu di u pneumaticu solidu utilizatu hè menu di 495 mm, deve esse rimpiazzatu cù un pneumaticu novu!Per i pneumatici senza marcatura, quandu a capa esterna di gomma di culore chjaru hè sguassata è a gomma nera hè esposta, deve esse rimpiazzata in u tempu.L'usu cuntinuatu affetterà l'ambiente di travagliu.

Sostituzione di pneumatici di gomma solida


Postu tempu: 17-11-2022