Precauzioni per l'usu di pneumatici solidi

Precauzioni per l'usu di pneumatici solidi
Yantai WonRay Rubber Tire Co., Ltd. hà accumulatu una ricca sperienza in l'usu di pneumatici solidi in diverse industrie dopu più di 20 anni di pruduzzione è vendita di pneumatici solidi. Avà parlemu di e precauzioni per l'usu di pneumatici solidi.
1. I pneumatici solidi sò pneumatici industriali per veiculi fuoristrada, custituiti principalmente da pneumatici solidi per carrelli elevatori, pneumatici per piattaforme elevatrici a forbice, pneumatici per pale caricatrici, pneumatici portuali è pneumatici per ponti d'imbarco. I pneumatici solidi ùn ponu esse aduprati per u trasportu stradale. U sovraccaricu, a velocità eccessiva, e lunghe distanze è u funziunamentu continuu à longu andà sò strettamente pruibiti.
2. I pneumatici devenu esse assemblati nantu à cerchi qualificati di u mudellu è di a dimensione specificati. Per esempiu, i pneumatici Linde sò pneumatici di punta, chì sò pneumatici per carrelli elevatori à carica rapida è ponu esse installati solu nantu à cerchi speciali senza anelli di bloccaggio.
3. U pneumaticu cù a cerchione stallata deve assicurà chì u pneumaticu è a cerchione sianu cuncentrichi. Quandu si stalla nantu à u veiculu, u pneumaticu deve esse perpendiculare à l'asse.
4. I pneumatici solidi nantu à qualsiasi asse devenu esse fabbricati da a listessa fabbrica di pneumatici solidi, cù e stesse specifiche è cù una usura currispundente. Ùn hè micca permessu di mischjà pneumatici solidi è pneumatici o pneumatici solidi cù diversi gradi di usura per evità una forza irregulare. Pò causà incidenti di pneumatici, veiculi o persunali.
5. Quandu si rimpiazzanu i pneumatici pieni, tutti i pneumatici di un asse devenu esse rimpiazzati inseme.
6. I pneumatici solidi ordinari devenu pruvà à evità u cuntattu cù l'oliu è i prudutti chimichi currusivi, è l'inclusioni trà i mudelli devenu esse eliminate in tempu.
7. A velocità massima di i pneumatici solidi di i carrelli elevatori ùn deve esse superiore à 25 km/h, è i pneumatici solidi di altri veiculi industriali devenu esse inferiori à 16 km/h.
8. A causa di a scarsa dissipazione di u calore di i pneumatici solidi, per impedisce chì i pneumatici sianu dannighjati per via di una generazione eccessiva di calore, l'usu cuntinuu deve esse evitatu, è a distanza massima di ogni corsa durante a guida ùn deve micca superà i 2 km. In estate, a temperatura di a guida cuntinua hè troppu alta, deve esse adupratu à intervalli, o devenu esse prese e misure di raffreddamentu necessarie.


Data di publicazione: 08-10-2022